Iulian Dascălu, supraveghindu-şi joaca milioanelor de euro în curtea Palas

Palas Mall conduce în topul mallurilor deschise în perioada de criză, respectiv anii 2009 – 2013. Astfel, Palasul ridicat de Iulian Dascălu a înregistrat în anul 2013 o cifră de afaceri de 13,13 milioane de euro, aproape dublă faţă de cea a următorului mall aflat pe listă, Maritimo Shopping Center din Constanţa. Mai mult, conform unui recent sondaj, Palas Mall este considerat de către ieşeni al cincilea simbol cultural al oraşului. Înviorat de aceste veşti pozitive, Iulian Dascălu a trimis un mesaj angajaţilor şi clienţilor Palas prin care îşi anunţă viitoarele proiecte de investiţii.

„Dragi colegi, ultimele cifre ale bilanţului contabil ne arată că suntem pe drumul cel bun. Chiriile se încasează la timp, la food court se mănâncă pe săturate, la Auchan periodic se defrişează rafturile, iar parcarea subterană e plină ochi, încât avem nevoie de un sistem de managament al traficului pentru a o fluidiza. Mai mult, ieşenii ne percep ca pe un obiectiv cultural al oraşului. Având în vedere toate aceste date optimiste, vă mărturisesc că încep să mă gândesc la alte investiţii de succes. Astfel, cred că ar fi util angajarea unor ghizi turistici care să facă un tur prin faţa restaurantelor şi barurilor de fiţe din Palas cu vizitatorii care nu doresc decât să arunce o privire pe meniuri. Şi pentru că tot suntem cotaţi drept obiectiv cultural, mă gândesc să înfiinţăm un ansamblu folcloric care să lanseze piesa de succes „Io mi-s pui de MorAuchan!”. Ok, ştiu că suntem moldoveni, dar îmi place jocul de cuvinte care pune foarte bine în valoare componenta de supermarket a mallului nostru. Apoi, pentru a veni în sprijinul sutelor de lucrători IT care lucrează cu drag în birourile noastre şi care sunt foarte pofticioşi de junk food, m-am gândit să achiziţionăm nişte drone care să le facă cumpărăturile. Ideea e foarte simplă şi modernă: îi e foame IT-istului? Face comanda de pizza prin email, trimite drona, chelnerul montează cutia cu pizza pe dronă (cu tot cu bon fiscal, să ne înţelegem!) şi o trimite înapoi la clientul din Businnes Center. Sunt doar câteva dintre propunerile pe care vi le voi detalia în prima şedinţă a consiliului de administraţie. Să vedeţi apoi cum dublăm cifra de afaceri, de nu ne mai ajunge din urmă nici tata mallurilor din România. Al vostru tătuc, Iulian Dascălu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *