Mausoleul neputinţei. E.On continuă să-şi sfideze propriii clienţi

Flăcăii monopolişti de la E.On Energie din Iaşi (adică şi de la gaz şi de la energie electrică) au în continuare o mare problemă în relaţia cu clienţii/consumatorii. Şi-au mutat departamentul de relaţii cu publicul din învechitul sediu de pe Agatha Bârsescu în luxoasa locaţie de la Palas, dar n-au rezolvat problema decât pe jumătate. Concret, clientul care ajunge la acest sediu are, într-adevăr, condiţii decente în sala de aşteptare, dar problema cozilor uriaşe nu a fost deloc rezolvată. Astfel, clientul care vrea să adreseze o simplă întrebare companiei are de aşteptat, la coadă, şi câte 4-5 ore. E la limita suportabilităţii.

Cinci ore, o întrebare
Dar hai să luăm un exemplu concret. Luni, la prânz, în sediul E.On din Palas, sala de aşteptare era aproape plină de cetăţeni. În holul imens de la intrare erau aproximativ 70-80 de persoane ce aşteptau să intre „în audienţă” la angajaţii E.On. De o parte şi de alta a încăperii sunt mai multe rânduri de scaune roşii, destul de comode. Oamenii îşi luau biletele de ordine şi se aşezau pe respectivele scaune. Dar tocmai această aşteptare e marea problemă a oamenilor. Pentru a adresa o simplă întrebare, ieşenii aşteaptă ore în şir. O fi acolo curat, amenajările moderne, aerul condiţionat fixat pe temperatura optimă, dar ce te faci cu plictisul? Ce naiba să faci 4-5 ore, ţintuit într-un scaun, fie el şi confortabil? Deşi timpul de aşteptare e imens, să spunem că ieşenii fără ocupaţie pot avea răbdarea de a sta degeaba atâtea ore în şir. Mai ales că afară-i caniculă iar înăuntru e răcoare. Dar cum să procedeze persoanele care au un job şi care nu pot lipsi jumătate din programul unei zile de muncă pentru a-şi rezolva problema la E.On?

Soluţiile noastre
Pentru că reporterii „Bârfa de Iaşi” nu vor doar să critice, ci să ofere şi soluţii, iată ce ne-am gândit noi c-ar trebui să facă salariaţii E.On pentru a îndulci timpii de aşteptare:

  1. Conducerea companiei monopoliste ar putea tocmi o formaţie de muzică lăutărească, astfel încât, măcar între orele 9:00 – 15:00, să le ofere clienţilor un program artistic de excepţie.
  2. Pentru cele două rânduri de scaune, conducerea E.On ar trebui să numească câte doi responsabili care să organizeze jocuri cu consumatorii, gen: fazan.
  3. La fiecare patru scaune, ar putea fi montată câte o măsuţă, iar pe fiecare măsuţă să fie pus, la dispoziţia ieşenilor, câte o pereche de cărţi se joc pentru „şeptică”, „război” etc.
  4. Amenajarea unui mini-bar, cu gustări şi băuturi răcoritoare, bineînţeles oferite gratuit. La câte ore trebuie să aştepţi acolo, sigur ţi se face şi foame şi sete.
  5. Amplasarea câtorva televizoare gigant pe care să ruleze fie înregistrări ale emisiunilor tabloid „Acces direct”, „La Măruţă”, fie nişte filme nemuritoare cu Chuck Norris.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *