Sărăcie lucie la lansarea noului dealer auto Honda

Tsunamiul devastator care a lovit în primăvară Ţara Soarelui-Răsare (Japonia, adică), a lăsat, se pare, urme adânci şi la Iaşi.

Joia trecută, Honda Trading România a deschis un centru auto în Valea Lupului, alături de noul dealer regional Hachi Motors, reprezentată de directorul executiv Ionuţ Saviuc. Ceea ce s-a dorit a fi o lansare fastuoasă, cu mare tam-tam, s-a transformat într-un mare fâs. Dar despre ce a fost vorba?

Trecând peste faptul că responsabilul de marketing şi publicitate a fost depăşit de situaţie, deoarece a trimis invitaţii câtorva jurnalişti ieşeni pe care-i poţi număra doar pe degetele de la o singură mână, organizarea, adică meniul, nu a fost una de criză, ci de adevărată sărăcie (la propriu!). Mai precis, după ce a chemat pixarii până în Valea Lupului, departe de oraş şi de civilizaţie, tocmai la naiba-n praznic, pe o caniculă de 34 de grade cu plus, nea Ionuţ Saviuc şi-a „omenit” invitaţii cu …apă minerală (câte o sticluţă de 0,33 l de căciulă, maxim 2 lei bucata), cafea şi câteva bucăţele minuscule din carne, de mărimea unui nasture de palton, prin care se vedea cerul albastru, dar albastru ca cel de la Voroneţ.

Dansuri exotice pe uscat

Penibilul situaţiei a fost amplificat ulterior când au sosit la eveniment ditamai preşedintele Honda Trading România, japonezul Masahiro Matsushita şi prefectul de Iaşi, Dragomir Tomaşeschi. După speech-urile scorţoase, plictisitoare din cale-afară, cei doi oficiali nu au mai prins nici măcar o sticluţă de apă ca să se învioreze şi să-şi umezească buzele. Situaţia jenantă a celor de la Hachi a fost oarecum salvată, cât de cât, de trei frumuseţi autohtone, slăbuţe dar rafinate, cu picioare ce pornesc tocmai din amigdale, care şi-au fâţâit nurii şi posterioarele minute în şir, spre deliciul şi încântarea asistenţei masculine.

La un moment dat, unul dintre invitaţi a exclamat nervos dar şi deshidratat: o paranghelie de 2 lei, hachi şi …craci. În loc de încheiere.  Înainte de a da bir cu fugiţii, invitaţii au aflat cu stupoare că meniul servit la inaugurarea noului showroom Honda a fost adus tocmai de la restaurantul Bellaria (fostul Onyx). Cu alte cuvinte, balul, masa şi felicitările au fost oferite de patronul Costică Şorănescu, un Hagi-Tudose printre cârciumarii din dulcele târg al Ieşilor. Şi când te gândeşti ce sake (vin din orez) excepţional au japonezii, mai  că-ţi vine să-i baţi obrazul de-a dreptul şefului cel mare de la Hachi Motors. Sau să-i faci harakiri. Sayonara mr. Saviuc!



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *