ULTIMA ORĂ! Stewardesa care a umilit-o pe Loredana Chivu a păţit-o rău. Tarom a trimis-o la…reeducare

 Anna Arieşan, stewardesa de la TAROM care a desfinţat-o pe Loredana Chivu pentru că nu i-a plăcut cum era îmbrăcată, a păţit-o! Compania aviatică a demarat cercetarea disciplinară a acesteia după gestul pe care l-a făcut.    Scandalul a început  după ce stewardesa a pozat-o pe blondă în avion, a postat imaginile pe Facebook şi i-a comentat vestimentaţia. ”Cum naiba la 50 de grade să te îmbraci cu geacă din piele (galbenă) şi papuci gen (mov), plus o rochie fff scurtă care era tot galbenă, mai avea şi o geantă aurie. Ori am înnebunit eu, ori a luat-o moda razna”, a scris însoţitoarea de zbor. Marţi, reprezentanţii TAROM au comunicat ce măsuri s-au luat. ”Codul de Conduită al Însoţitorului de Bord  şi cel de Etică al Companiei  conţin prevederi clare,  referitoare  la atitudinea însoţitorilor de bord  în relaţia cu pasagerii, reglementări ce au ca  scop principal grija faţă de pasager şi nevoile acestuia. Ţinând cont de aceste aspecte şi de gestul neprofesional al angajatei noastre, Compania TAROM a iniţiat o procedură de cercetare disciplinară  şi un proces de reinstruire al personalului de cabină despre  responsabilitatea  şi discreţia necesară în interacţiunile fiecăruia,  în social media, astfel  încât să nu aducă prejudicii pasagerilor sau  imaginii Companiei”, a precizat TAROM
Stewardesa a pozat-o pe Chivu în avion şi i-a criticat vestimentaţia
Stewardesa a pozat-o pe Chivu în avion şi i-a criticat vestimentaţia


Loredana Chivu
încă mai aşteaptă scuze din partea companiei TAROM pentru ceea ce i s-a întâmplat în timpul zborului de la Bucureşti la Timişoara. ”Este inadmisibil ce s-a întâmplat. Eu am ales TAROM pentru că ştiam că este o companie serioasă care îşi respectă clienţii. Aveam impresia că personalul este atent selectat, însă nu este deloc aşa, am simţit asta pe pielea mea. Cum îşi permite domnişoara Anna Arieşan să mă pozeze în avion, să pună poza pe Facebook şi să mă batjocorească. Cine i-a dat acest drept? Eu am plătit pentru servicii de calitate, asta aşteptam. Am făcut în urmă cu mai bine de o lună o plângere în scris, nici acum n-am primit vreun răspuns”, a declarat Chivu

sursa: cancan.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *