„Negrii” săptămânii: Cabliștii de la RCS&RDS

În minunata grădină zoologică a furnizorilor de utilități și servicii de tot felul, dacă există ceva mai detestabil decât E.On, atunci, cu siguranță, e vorba de RCS&RDS. Nu pentru că s-au calicit la parale și ne-au băgat pe gât, în locul posturilor Discovery, toate rebuturile cu pretenții din gama Digi. Nu pentru că ne-au umplut lista de canale cu tot felul de stații locale proprii, posturi a căror „promptitudine” și atenție față de „agenda publică” îi fac până și pe funcționarii de la TVR să se umfle în pene de mândrie. Nu pentru că ar fi excesiv de scumpi sau intolerabil de neserioși. (Fiindcă, trebuie să fim corecți, nu sunt). RCS_RDS_logoCi pentru că, odată cu extinderea spectaculoasă, au început să capete toate obiceiurile proaste ale deținătorilor de monopol: agresivitatea, intoleranța, abuzul, aroganța.

Să zicem că, într-o lună, uiți să plătești internetul. Pur și simplu uiți, nu vrei să dai țeapă; nici n-ai avea cum. De la data de 1 a lunii următoare, ești pus la zid. Cum încerci să deschizi un browser, cum te izbește „mesajul de atenționare”: „Stimate abonat, vă informăm că am început deconectarea serviciilor Digi la clienții care au depașit data scadentă pentru plata facturii” bla bla bla. Ai priceput, te-ai prins că ai uitat, îți zici că plătești și dai să-ți vezi de treburi: altă fereastră, altă atenționare cu „Stimate abonat”… Păi, vorba ceea, să nu-i bagi…

Să ne înțelegem: nu vrem pomană! Nu vrem să beneficiem de servicii pentru care nu plătim. Sigur, ar fi fain, dar nu ar fi drept. Însă, dacă uiți să plătești, un mesaj – unul singur, hai, unul pe zi – e suficient. Dar n-am nevoie să fiu avertizat, amenințat și pus la colț ca ultimul infractor ori de câte ori încerc să-mi verific mailul. Știm că vreți să vă recuperați banii, că vreți să rezistați pe piață, că vreți să trăiți. Dar lăsați-ne și pe noi să respirăm!

Gigi 24

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *