Pilot de campanie în ceață. Marius Bodea, acest Iosefini al cifrelor de campanie

De multe săptămâni, Marius Bodea, directorul Aeroportului Internaţional Iaşi, a intrat pe pilot automat pe pagina sa de Facebook. Candidatul PNL la Primăria ieşeană repetă zilnic aceleaşi cifre care vizează rezultatele şi proiectele managementului său aeroportuar, întorcându-le pe toate feţele, într-o încercare de a părea cât mai complexe. În 2 februarie, Bodea anunţă „15 curse externe noi, faţă de una singură în 2012”, pentru ca, în 3 februarie, să repete informaţia: “Au fost introduse 15 noi curse externe”. Apoi, a început o nouă filă repetitivă: numărul de pasageri. În 28 ianuarie scrie că “Numărul-ţintă de pasageri pe 2016 este de 850.000”, în 3 februarie menţionează „Pentru 2016, estimăm un trafic de peste 800.000 pasageri”, pentru ca în 6 februarie să revină la „Numărul-ţintă de pasageri pe 2016 este de 850.000”. Şi uite-aşa, concentrat pe campanie, Marius Bodea se învârte bezmetic în jurul contabilităţii aeroportului, ca un avion care n-are permisiune de aterizare. O fi de la ceață?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *