Lucian Zlate și-a vândut bijuteria pe patru roţi

În timpurile de azi, potența bărbaților se măsoară în bani, case și, ce e cel mai important, mașini. Mai exact, în mașini de lux. Cu mulți cai putere. Și, dacă se poate, modele cât mai rare pe piață. Adică dacă îți cumperi un Mercedes pe care dai 100.000 de euro, dar în oraș masi sunt alte 50 de mașini ca a ta, asta nu înseamnă că te-ai afirmat. Dimpotrivă. Faci parte din turmă. Bărbații cu mașini de fițe fac achiziții rare. Vorbim de modele precum Mustang, Jaguar, Porsche, Bentley, Maserati, Viper, Lamborghini, și, de ce nu, Ferrari. Mașini sport cu motoare puternice pentru care impozitele locale ajung și la câteva mii de euro pe an. Asta ca să nu mai vorbim de asigurare și întreținere, unde costurile sunt exorbitante. Dar, până la urmă, cine își permite un Bentley cu un motor de 4000 de centimetri cubi, își permite și costurile de întreținere ale mașinii.

L-a luat şi l-a dat
Când vorbim de Bentley sau de Maserati, vorbim de familia Cheșcu, stăpânii cartierului Tătărași. Tudor Cheșcu, fiul lui Gheorghe Cheșcu, se plimba încă din 2007, când a împlinit 18 ani, cu mașini de câteva sute de mii de euro. Cunoscut ca împătimit al mașinilor sport cu mulți cai putere sub capotă este și Lucian Zlate, fiul fostei directoare economice de la Terom, Viorica Zlate. Lucian Zlate este primul ieșean care a adus în capitala Moldovei un autoturism marca Ferrari. În 2008, bolidul cu 500 de cai putere, a fost achiziționat de familia Zlate în leasing de la firma Marfin Leasing București pentru suma de 216.000 euro. În 2011, pentru că Zlate nu a achitat ratele, firma de leasing i-a luat bolidul de 500 de cai putere. În vara anului trecut, Lucian Zlate a revenit la prima dragoste. În luna august, în curtea fostei baze de agreement a Terom de pe malul Ciricului, administrată de familia Zlate, a apărut iar un Ferrari 430 cu numere de Germania. Bolidul are un motor sport de 4.300 de centimetri cubi și dezvoltă 485 de cai putere. Numai impozitul pentru această mașină este de peste 7.000 de lei pe an. Motorul fiind pe benzină, consumul ajunge și la 25 de litri la suta de kilometric în oraș. Cea mai scumpă cheltuială este taxa de înmatriculare care pleacă de la 6.000 de euro. Chiar și cu așa costuri, Lucian Zlate ar fi vândut recent bolidul Ferrari F430 cu aproximativ 100.000 de euro. Cumpărător ar fi cică un jucător important de pe piața imobiliară a Iașului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *